Här är vi i vårsolen.




Idag tog vi en stadpromenad på förmiddagen. Hunden i fråga behöver som sagt koppeltränas en smula plus att jag inte vill att han ska bli en typsik "lanthund" som inte klarar av bussar, bilar, människor, hundar, barn och allt annat som vi inte möter särskilt ofta längre när vi mer eller mindre har bosatt oss i skogen.

Promenaden gick fint. Solen sken. Och hunden blev blöt om magen av vårslasken.

När vi kom hem igen gick vi raka vägen ut i skogen. Matte bara hämtade kameran först.





It´s lovely.


Kommentarer
Postat av: H.

Vilka härliga bilder :)

2012-03-12 @ 22:02:00
Postat av: Björkisen

åh vad jag saknar dig Kaptenis. vad jag bara vill krama om dig och mysa med dig. ( okej Hanna jag saknar dig lite med.. ;) hihi. kram till er ( : <3

2012-03-14 @ 23:43:18
URL: http://sara-bjorklund.blogspot.com
Postat av: mamma

I morse var vi ute jättelänge och tränade på en massa kul trix. Han var helt slut när vi kom hem. man måste gå ut tidigt nu annars är det genomslag hela tiden.

2012-03-17 @ 11:00:43
URL: http://björkforsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0