Du ljuva, underbara sommar.

Sista promenixen för idag blev visst av mitt i natten. Och fy bubblan, så kallt det är ute nu !



Vi råkade visst springa på några älgar inatt också(igår såg vi en, alldeles nyss såg vi tre). Den här gången tyckte Kaptenen tydligen inte alls att det var läskigt. Han tyckte gott att de kunde agera lek-kompisar till honom(alt. att han ville valla dem, svårt att avgöra eftersom att jag inte lät honom springa efter dem).



Även om jag inte är någon världsmästare på att fotografera springande älgar på långt avstånd så tror jag nog att ni ser dem om ni anstränger er lite (;



Kapten K hoppade upp på en liten sten och spanade efter sina tilltänkta kompanjoner.
I hopp om att få se dem, bara en sista gång.

/Matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0